Wetenschappelijk onderzoek
Deze master's thesis van een student aan de faculteit van Management en Business van de Universiteit van Tampere geeft mooi inzicht in het beรฏnvloedingsproces van Europese aanbestedingen.
En geeft feilloos weer hoe het beรฏnvloeden van Europese aanbestedingen in zijn werk gaat en waar de focus in de tijdfaseringen zouden moeten liggen.
Het geeft mi ook aan dat Top of Mind worden bij jouw aanbestedingsklanten prioriteit # 1 zou moeten zijn. Demand Generation is de manier waarop je de beรฏnvloeding van je aanbestedingsklanten op gang kan helpen.
Heb jij vragen over hoe jij Top of Mind wordt bij jouw aanbestedingsklanten?
En wil jij ook meer winst bij aanbestedingen gebaseerd op het leveren van lange termijn klantwaarde? Zonder je organisatie aan te passen, langdurige veranderingstrajecten te doorlopen en onrust binnen je organisatie te temmen?
Via de link in mijn LinkedIn profiel kan je een vrijblijvend adviesgesprek inplannen - no strings attached.
Of stuur me een DM via LinkedIn of mail (bartm@bcmx.eu) en ik beantwoord je vragen graag.
Hieronder vindt je het onderzoek. Doe er je voordeel mee!
Comments