"Overtuig die klant met Metrics!"

September 6, 2017

De relatie tussen Metrics, (klant)waarde, onderscheidend vermogen, besluitvorming van klanten en het genereren van meer Sales.

 

Ontvang je E-book door op onderstaande foto te klikken en binnen 1 uur ontvang je een email met daarin je download link. Heb je vragen over de inhoud van het E-book neem dan even contact op met info@bcmx.nl of 06-21838278. 

 

 

Dit e-book is bedoeld voor iedereen die bezig is met (complexe)

verkooptrajecten, (Europese) aanbestedingen, Best Value aanbestedingen, offertes, RFX’s, en dergelijke. En vooral voor iedereen die gewaardeerd of beoordeeld willen worden op basis van hun expert status, ofwel de kwaliteit die zij leveren. Dit e-book is het startpunt voor de uitweg van prijs georiënteerde omgevingen naar winnen op kwaliteit. Dit vraagt om een kwalitatieve en structurele groei in de organisatie. Een organisatie die gaat staan voor kwaliteit

en deze ook hard en niet weerlegbaar kan aantonen bij (potentiële) klanten.

 

Dit is deel 1 van een serie van e-books waarin we stapsgewijs uitleggen hoe je

structureel Metrics uit je organisatie haalt en borgt.

 

 

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Uitgelichte berichten

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recente berichten
Please reload

Archief
Please reload

Zoeken op tags
Please reload

Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square