TUTORIAL: "Doelstellingen van klanten onderbouwen met METRICS" - deel #1.

October 10, 2017

 

Vandaag hebben wij deel 1 van een nieuwe tutorial uitgebracht. Het onderwerp van de tutorial is het onderbouwen van doelstellingen van klanten met metrics.

 

 

Deel 1 heeft betrekking op begripsvorming - wat zijn metrics en hoe kunnen we hiermee communiceren?

 

 

Deel 2, 3 en 4 (en misschien nog verder) gaan verder in op de methodiek en het borgen van Metrics in je organisatie. 

 

Je kunt de video vinden op de afdeling "kennis opdoen" van onze website (www.bcmx.nl). 

 

Heb je vragen en/of opmerkingen naar aanleiding van deze tutorial, neem dan even contact met ons op via info@bcmx.nl

 

Graag zien we je terug voor deel 2. 

 

Hartelijke groet, Bart Meindersma

 

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Uitgelichte berichten

I'm busy working on my blog posts. Watch this space!

Please reload

Recente berichten
Please reload

Archief
Please reload

Zoeken op tags
Please reload

Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square